Internet jako platforma do handlu oraz reklamy

Odkąd powstał internet, wraz z jego stopniowym rozprzestrzenianiem się, stawał się on on platformą dla coraz większej liczby dziedzin ludzkiej aktywności. Nie inaczej stało się w przypadku handlu i bardzo szybko zaczęły powstawać sklepy internetowe, a następnie inne rodzaje działalności gospodarczej, które jako swoje główne medium wykorzystywały właśnie globalną sieć. Z tego też powodu stopniowo rosło zapotrzebowanie na reklamę na łamach internetowych portali oraz witryn, które szybko stały się faktem. Z początku bannery miały formę zwykłych plików graficznych umieszczanych w odpowiednich miejscach strony, potem zaczęły przybierać inne kształty – animacji, którym w pewnym momencie zaczął towarzyszyć dźwięk. Kiedy pojawiły się wyszukiwarki internetowe, coraz więcej właścicieli stron oraz serwisów zaczęło przykładać wagę do tego, jak wysoką pozycję zajmują w wynikach ich portale, dlatego też rozwinęło się pozycjonowanie stron internetowych, przybierające rozmaite formy. Jak widać, różnorodność reklamy internetowej jest ogromna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *